2018. március 26., hétfő

Mommy Mia box - 2018 március Tavaszi kiadás

Az idei első azaz a tavaszi Mommy Mia box a múlt héten érkezett meg hozzánk. A Mini boxot rendeltük, bár ha tudom, hogy milyen szuper termékek kerülnek a Baby boxba is akkor tuti azt is beszerzem. De így marad a sóvárgás mert telis tele van olyan dolgokkal amit szívesen fogadtunk volna meglepetésként.

 
A doboz tartalma:
  • WaterWipes Baba törlőkendő csomag:
Az egyik babacsomagban már találkoztam a márkával, nem éreztem túlságosan közelinek magamhoz. Elpakoltam a jó lesz majd valamikor valamire dobozba. Viszont most így olvasgatva kicsit rájöttem, hogy a két kis csomagot ami van nekem, azokat mire fogom használni. Hát a kórházban, úgyhogy hamarosan erről is olvashattok még.
  • Cibi Élelmiszerbiztos Újratasak:
Hogy őszinte legyek nagyon furdalja az oldalamat a kíváncsiság, hogy élesben milyen is lehet ez a kis "neszeszer" ha tényleg beválik akkor úgy érzem nagy barátságba leszünk hisz jön a jó idő a játszóterezés a hatalmas séták ahová akár gyümölcsöt vagy kis szendvicset is könnyen magunkkal tudunk vinni. Beszámolok majd mindenképp.

  • Pagony kiadó - Maszat a fodrásznál:
Jó ideje az esti lefekvés előtt fix program valamilyen mese olvasása. 1-1 rövidebb mesét vagy 1-1 fejezetet szoktunk olvasni. Annyira jó, hogy már ilyen nagy és értékeli, odafigyel rá. A legtöbb mesekönyvünk a Mommy Mia boxbol van, így nagyon örültem, hogy ismét egy könyv lapul benne, hisz bővíteni tudjuk az esti mese olvasás válogatásunkat.


  • Babydent Jack N' Jill Bio fogkefe és fogkrém:
Nagyon édes a nyuszis fogkefe ami 100% ban kukoricakeményítőből készült. Rolinak jelenleg van fogkeféje vagy a cserekefe lesz vagy pedig megkapja a kicsi hugicája. A fogkrémet miután felvettem a kapcsolatot a Babydent alapítójával és így bátran elkezdtem neki használni a fogkrémet. 
 
  • Biobaza: - Kids hab - és tusfürdő gél
Kifogjuk próbálni Rolandnál ha elfogy a most használt fürdetője, hisz nagyon finom illata van az már biztos. Még sosem próbáltuk a márka termékeit így a leírása nagyon elnyerte a tetszésemet: nem tartalmaznak tartósítószert, a bőrt irritáló anyagokat, mesterséges illatanyagot és színezéket.
  • Yamuna szappanok:
Egy citromfüves és egy mézes szappan lapult a dobozban, nagyon finomak az illatuk, még nem tudom, hogy el fogom e használni, mivel inkább tusfürdő párti vagyok. De ki fogom találni még mi lesz a sorsuk.
  • Ziaja Kecsketejes nappali arckrém mini:
El fogom használni mindenképp hisz az arcbőröm mostanában nagyon nem akar együttműködő lenni. Ha bejön lehet megveszem majd nagy kiszerelésben is.
  • GlamOriginal makeup By Nature pirosító:
Ez az egy termék az amivel biztosan egy ideig nem kerülök kapcsolatba, ugyanis nem sminkelek. A színe nagyon szép de egyenlőre örülök, hogyha reggel felbírok ébredni nem, hogy egy teljes sminket feltegyek. De ami késik nem múlik.
Szerintem az egész csomag szerintem szuper lett. Egy termék kivételével mindennek nagyon örülök. Szuper csomag. A kuponokból is felfogok használni 1-2 kedvezményt mivel azok is szuperek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése