2018. március 17., szombat

Falmatrica projekt avagy hogyan legyen kerüljön fa a szobába

Mikor megtudtuk, hogy kislányunk lesz már rögtön tudtam, hogy egy fát szeretnék a szobájába. Nézegettem itthon nem találtam a megfelelőt. Majd jött az ötlet, hogyha úgy is sokat rendelek Aliexpressről akkor szétnézek ott fa ügyben és beleszerettem egy fába.
Meg is rendeltem, december közepén majd január 16-án megérkezett, alig vártam, hogy elkezdhessem feltenni viszont egy kisgyermek mellett ez elég nagy kihívás, lássuk hogyan készült.

Első lépésként magát a fát tettem fel, sokkal könnyebben ment mint gondoltam. (Itt még megvolt az átszakadt lyuk de ez mára már eltűnt teljesen) Nagyon jó minőségű és könnyű vele dolgozni. Kb 1 óra volt míg szépen felraktam, ha úgy éreztem picit fáradok megpihentem közben)

 A következő lépésként felkerült a 340db levél, vagyis 52db levél nem lett felragasztva, ezt több lépésben csináltam itt már Roland is segített, hisz amibe csak tudom bevonom illetve jó kis közös móka volt.
Miután elkészült a lyuk lefestettem majd a hiányzó ágat is felragasztottam felkerült az összes levél a helyére, így a fa teljesen elkészült:




A szobát majd egyben is megtudjátok nézni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése