2018. január 3., szerda

Várandós csomagok összehasonlítása: Felicitas



Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy indítok egy sorozatot a várandós csomagokról, ahogy kiváltom őket úgy fogom megmutatni mit változott 1 év alatt. Fejlődött e avagy nem. Már most elárulom, van amiben hatalmas nagyot csalódtam van aminél minden elismerésem a cégnek. Ma Felicitas Várandós csomag lesz terítéken:

Egy kis információ a csomagról: A védőnőtől mikor megkapjuk a kiskönyvet jó esetben kapunk egy csomagot amiben van egy Felicitasos információs füzet is. Amiben van egy kód azzal lehet regisztrálni. Ha esetleg úgy jártok mint én, hogy nem kaptok akkor a honlapjukon: http://babadirect.hu/pocak/ lehet kérni kódot és csomagot is, amit én a Dm-ben vettem át, mert az volt a legközelebb hozzánk.

Nézzük mi volt az előző csomagban:

Pezoderm védőkrém minta
    Mecsek Baby bio teafilteker
    Herbária felnőtt és babateafilterek
    Biola Baba popsivédő krém minta
    Lansinoh anyatejgyűjtő zacskó
    DM mosógél minta 2db
    Nivea dezodor, arckrém, babafürdető/krém minta
    2. Felicitas füzet
    Rejtvényújság
    Rengeteg szórólap

Az idei csomagban nézzük mi volt:

dm Babylove cumi kupon
Diasporal magnézium minta
Mecsek Baby tea
Tommee Tippee cumi
Ooops! papírzsepi
Háppy 2db-os pelus minta
Ma bújt ki az első fogam kártya + Zendium 15ml fogkrém
Biola popsikrém minta
Bio-Oil minta
CaoNatur Baby folyékony hintőpor minta
Coasept kéz és börfertőtlenítő gél minta
Lansinoh anyatejgyűjtő tasak
Garmastan melbimbóvédő krém szoptatási tanácsadós füzettel
Herbária tea minta
Happymum kupon
Nivea minta csomag: Babafürdető és testápoló, Nivea Man krém, Krémtusfürdő, testápoló, Nivea Care krém Q10 arckrém
Nativitas következő füzet
Pár darab szórólap

Úgy gondolom az idei csomag sokkal szuperebb lett, nekem nagyon tetszik, sokkal jobban kitettek magukért mint tavaly. Egyedül a Pezoderm krém mintát sajnálom, hogy nem került bele mivel azt használjuk Rolandnál és nagyon szeretem. De összességben nagyon meg vagyok vele elégedve. 

A következő csomag összehasonlításban találkozunk.

1 megjegyzés:

  1. Ma átvett csomagom tartalma: Diasporal magnézium minta
    Mecsek baby tea
    Ooops papírzsepi
    Zendium fogkrém
    Bio oil minta
    Lansinoh 2db
    Gramastan minta
    Herbária tea minta
    Szórólapok.

    Ami a tiédhez képest NINCS benne:
    DM cumikupon
    Tommee Tippee cumi
    Folyékony hintőpor minta
    Coasept minta
    Nivea-csomag: ebből semmi.
    Navitas füzet.

    Ennyit jelentene egy hónap? Nagyon csalódott vagyok.

    VálaszTörlés