2018. január 16., kedd

Recept: Születésnapi torta

Roland első születésnapjára én szerettem volna tortát sütni, de olyat, amiben nincs olyan, amit nem eszik, illetve egészségtelen. Éppen ezért hatalmas fejtörést okozott, hogy pontosan milyen is legyen. Bújtam az internetet de nem találtam meg a tökéletes receptet. Ezért több receptből tettem össze a miénket, ami meglehetősen ízlett Rolinak (Majd egy következő bejegyzésben láthatjátok is)

Vágjunk is bele nem kell hozzá sok minden, nem is olyan bonyolult.



Hozzávalók:
2 Csomag babapiskóta (Én a legkisebb formához másfél csomaggal használtam)
kevés vaj/margarin
barack
túró

Egy adag babapiskótát ledaráltam majd összekevertem egy kevés vajjal épp annyi kell, hogy összeálljon. Ha ez megvan akkor a torta forma aljába nyomkodjuk, majd a szélére belenyomkodjuk a babapiskótát. Berakjuk kevés időre a hűtőbe, addig összekeverjük a krémet

A túrót egy tálba tesszük beleaprítjuk a barackot, adunk hozzá egy kis levet (barackbefőttet használtam olyat, amiben se tartósítószer se cukor semmi ilyen nem volt) Botmixerrel összepürésítjük, ha túl sűrű akkor egy kis joghurtot is tehetünk bele. Vágtam nagyon apró kockára még barackot amit a krémbe kevertem.

Kivesszük a hűtőből a piskótát és beletesszük a krémet, szépen eloszlatjuk majd betesszük a hűtőbe egy éjszakára, hogy összeálljon.

El is készültünk a tortával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése