2017. december 15., péntek

Mikor jön a kistesó?






Sziasztok!
 Nagyon régen jelentkeztem ennek megvan az oka leginkább az idő hiány. Rengeteg bejegyzés vár félkészen amit igyekszem befejezni.

Ha követtek instagramon akkor tudhatjátok, hogy nem vesztem el minden a legnagyobb rendben van.

A mai bejegyzés a sokak által feltett kérdés mikor jön a kis tesó egy 11hónapos baba mellett néha kicsit kiakasztó kérdés hisz most született nem ráérünk még? Sajnos nagyon sokat nem tudunk várni a Csok miatt amiből már le is telt 1 év. Roli másfél-2éves korára terveztük a kis tesót mert akkor még beleférünk az időbe ha bármi baj történne.

Hisztek abban, hogy a baba választja ki a szüleit és ő tudja mikor szeretne megérkezni?

Én hiszek éppen ezért aki figyelmes az tudhatja, hogy Roli bejelentett valamit:


Igen érkezik a kistestvére. Hamarabb akartam erről írni de rettegtem. Rettegtem attól, hogy elveszítem.

De a történetünk eleje. Szeptemberben Kenesén "nyaraltunk" ahol megnéztük a Veszprémi kórház terhes ambulanciáját ugyanis elkezdtem vérezni akkor már 6-7hetes terhesnek kellett volna lennem. Se szívhang semmi csak egy petezsák kezdemény. 1hét múlva kontroll az itteni orvosnál. Na a picur ezt úgy gondolta, hogy ismét kórház. Hetente-kéthetente rohangáltunk a kórházba. Ha eltelt 2hét én már boldog voltam. Nagyon megterhelő volt főleg, hogy általában este jött elő segítség nélkül egy kisbabával nagyon nehéz. De a Mi picike fiúnk egy igazi hős. Egy pici sírás rosszaság nélkül tűrte az egész procedúrát.

Az utolsó kórházi élményem után hetekig barnáztam nem tudtam ülni a kedves doktornő úgy ultrahangozott és vizsgált kézzel, hogy jobban fájt mint maga a szülés. Ekkor felkerestem azt a tündér doktornőt akinél szültem Rolit, hogy tudom még nem járhatok hozzá de ez a probléma. Azóta hozzá járok és úgy érzem a legjobb kezekben vagyok.

Hiszem, hogy ez a pici lény ezzel a 3hónappal már tanítani szeretett volna nekünk valamit, hiszem, hogy tudja hogy miért most érkezik.

Félek e? Tudom e hogy fogom megoldani két kisbabával? Hogy fogjuk túlélni a mindennapokat?
Bevallom rettegek, de egy hatalmas példaképem van mégpedig Fanni az Anyabörben Blog írója. Ha neki ikrekkel sikerült akkor nekem miért ne menne 16hónap korkülönbséggel??
Nehéz lesz egyedül segítség nélkül tudom. Már most azt érzem, megoldjuk valahogy megoldjuk.

Ha bármi kérdésetek van írjatok nyugodtan akár üzenetet is. Igyekszem a terhességről, Roland bevonásáról a vásárlásról, baba/gyerekszobáról írni.
Csodás napot nektek

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nem tagadom, hogy nagyon nehéz lesz, amíg Roli nem lesz ovis és mindkettővel te leszel. Nálunk is kicsi a korkül. Viszont később sokkal könnyebb lesz, megint így csinálnám, ha újrakezdhetném. Kimaradt a testvérféltékenység és a legjobb barátai egymásnak, bár nagyon különböző a természetük. Szóval kitartást és minden jót kívánok!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a masodik babához is! Nagyon ügyes Roland és Te is, hogy ilyen jól viseltétek az első heteket a nehézségek ellenére. Mi is szeretnénk hamarosan tesót (szintén csokosak vagyunk, a 3 gyerekes ráadásul), de még van egy pici időnk illetve én is nagyon félek egyelőre. Nándi 7 hós most, de egyre rosszabbak az éjszakák...remélném, hogy ez valamelyest rendeződik, mielőtt jön a következő, mert így egy terhességet nem tudom, hogy lehet végigcsinálni...pláne ha majd megszületik! De egyébként vágyom is rá kicsit szinte mióta megszületett Nándi. Nektek mi újság az éjszakákkal? Hogy alszik mostanság Roland? Ja egyébként én is imádom Fanni blogját, szintén példakép már régóta ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük :) Hamarosan írok majd egy összefoglalót az első évünkről alvásról ilyenekről. De talán most, hogy új ágyat kapott (erről is hamarosan írok, már csak a képek hiányoznak) alszik nem kelünk minimum 3X éjszaka. Remélem nem kiabálom el és nem repül el a csodánk. De Roli sem alszik kezdetek óta. Nehéz de azt hiszem mi nők, ha képesek vagyunk megszülni egy gyermeket ez már csak pici akadály legalábbis ezzel nyugtatom magam :)

      Törlés