2017. december 3., vasárnap

Karácsonyi TAG



A tavalyi ígéretemhez hűen idén több Karácsonyi témájú bejegyzés lesz éppen ezért úgy gondoltam, hogy egy TAG bejegyzéssel is hangolódhatnánk az ünnepekre így Advent első vasárnapja alkalmából.


Csomagolópapír vagy ajándéktasak?

Ha egy szóval elég válaszolni, akkor csomagolópapír! A tasakokat annyira személytelennek érzem. Illetve én imádok csomagolni, annyira jó a beszerzett ajándékokat szépen becsomagolni, ez akkor volt nagy kihívás mikor azt kellet várnom, hogy a húgom elaludjon és utána csöndbe csomagoltam. Várom már, hogy Rolandnál is eljöjjön ez az időszak, amikor titokban csomagolom neki az ajándékát
Igazi vagy műfenyő?

Műfenyő, évek óta egy ici pici műfenyőt állítottunk legalábbis amióta férjemmel együtt vagyunk. Idén lesz az első igazi nagy fánk, ami színt műfa lesz.

Kedvenc kiskori karácsonyi ajándék?

A szeretet a meghittség és a béke. Nekem ezek voltak a legszebb ajándékok kiskoromban is illetve így felnőtt fejjel is.

Kedvenc karácsonyi film?

Erről tavaly írta egy bejegyzést, de hatalmas favorit a Noel illetve a Le a kalappal a karácsony előtt és a Karácsonyi doboz. Idén is megnézem, ahogy tavaly is megnéztem mind a hármat. Ezek a tipikus tv-ben menő ezerszer leadott filmeket már rühellem.

Színes vagy sima fények?

A háló szobánkban sima fehér Led füzér van. De a fára én azt mondom, hogy színes égők menjenek, annak van egy szép hangulata.

Otthon tartod a karácsonyt vagy elutazol?

Idén lesz az első karácsony, amit mi tartunk, vagyis mi várjuk a vendégeket. De amúgy az otthonülős karácsonyi ebédre szavazom mindig. Kicsit furcsa lesz így a karácsony már hármasban, de alig várom, hogy ott tartsunk J

Mivel hangolódsz az ünnepekre?

Karácsonyi zenékkel, karácsonyi dekorációval illetve az adventi koszorúval. Ilyenkor imádom a gyertyákat, a fényeket. Annyira várom, már az idei karácsonyt annyira kíváncsi vagyok Roland mit fog szólni a karácsonyhoz. Viszont amit nagyon szeretnék, hogy a Jézuska hozza majd a fát és karácsony reggelén már ott legyen a feldíszített fa a helyén.


Szoktál ajándékok után kutatni vagy szereted a meglepetéseket?

Szeretem a meglepetéseket, sosem voltam az a típus, aki kikutatta volna az ajándékokat, hisz a szüleink annyira gondosan megtervezték, hogy mikor hogy fogják megvenni, elrejteni az ajándékot, hogy nem érezem sosem kényszert a kutatásra.

Van saját karácsonyi hagyományotok?

Amíg otthon laktam megolt a mi kis rutinunk, anyukám főzött mi fát díszítettünk, közös családi ebéd utána meghozta az ajándékot a Jézuska. Amióta elköltöztünk ez lesz az első igazi karácsonyunk, így még tervezgetem, hogyan is lesz a mi saját hagyományunk.

Szeretsz kiöltözni karácsonykor?

Igen nagyon szeretek! Szeretem megadni a módját annak, hogy ünnepi ebédelünk illetve, hogy a Jézuska jön. Nem szoktam külön erre a napra venni ruhát mindig találok valamit a szekrényben, amit feltudok venni és úgy érzem ez akkor kényelmes is illetve ünnepibbé tudom tenni.
Melyik a kedvenc karácsonyi színed?

Nincs kedvenc színem, Mindenféle színt eltudok képzelni a karácsonyhoz. Főleg, manapság amikor már akár hupilila fánk is lehet.
Szenteste vagy karácsony reggelén nyitjátok ki az ajándékokat?
A karácsonyi ebéd után nyitottuk az ajándékokat mindig. Idén még nem tudom, hogy lesz, de szeretnék egy hagyományt megalkotni a mi kis családunknak. Főleg, hogy Roland lassan értékelni fogja már a kis apró csodákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése