2015. október 14., szerda

TESZT| Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex azaz a DM sajátmárkás hajvitaminja





Sziasztok!
Már jó pár hónapja, hogy elkezdtem tesztelni a Dm saját márkás hajvitaminját. Krémmánián nagyon sok jó véleményt olvastam róla, úgyhogy úgy döntöttem, én is kipróbálom. Miután sajnos nagyon hullik a hajam, konkrétan csomókban, de erről már írtam párszor így nem szeretném most is részletezni a dolgot. Kerestem valami megoldást, és mint az előbb említettem a Krémmániás vélemények után ezt választottam. 




Először az áráról szeretnék írni, ugyanis, ha tényleg jó ez a hajvitamin, akkor tényleg nagyon kedvező, hisz 60db kapszulát potom 1000ft-ért vihetjük haza. A napi előírt mennyiség az 1 kapszula én ennyit is szedtem/ szedek minden reggel a vitaminjaimmal. Nézzük, mit írnak erről a vitaminról: 

Das Gesunde Plus étrend-kiegészítőkapszula 10mg cinkkel és vitaminokkal a haj egészségének fenntartásáért

A Das Gesunde Plus étrend-kiegészítőkapszula a haj egészségéért fontos tápanyagokkal: cinkkel, biotinnal; valamint folsavval, pantoténsavval és más fontos B-vitaminokkal látja el a szervezetet.
A cink hozzájárul a haj és a köröm, a biotin pedig a haj és a bőr normál állapotának fenntartásához.
A B-vitaminok részt vesznek a normál energiatermelő anyagcsere-folyamatokban.

TESZT:

A haj hullásomban nem sokat segített önmagában, de talán kicsit gyorsabban nőt tőle. Minden hajmosásnál ugyan úgy hullott, minden fésülködésnél és alapközlekedésnél kihullott az a rengeteg haj. Majd változott valami, lassan 4hónapja elkezdtem szedni egy szintén Dm-es vitamint, aki követ az sejtheti milyen vitamint. A kettő együtt nem tett csodát, DE kevesebb hajam hullik az óta, így nagyon jó együtt a kettő. 

Magában biztos nem szedném, mert úgy nem sokat ért a problémámra. Itt viszont azt szeretném elmondani, amit még nem írtam le, hogy lehet nektek bevált erre a problémára, vagy be fog. Így szerintem bátran próbáljátok ki, hisz nem kerül sokba és egy kisebb vitaminkúrának is tökéletes ez a 60db.


Ti használtok valamilyen szépségvitamint?


4 megjegyzés:

  1. Csomókban hullik a hajad, te jó ég. Ezen sajnos a vitamin nem segít. Én szedtem, nem rossz, de nem is volt nagy változás. Most ebben az esős, hideg időben vettem egy vörösáfonya+C vitaminos vitamint, az is DM-es.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szept 17től szedtem e vitamint, 3 hónapja szedem a kismama vitamint, most szedem a kismamavitamint + a hajvitamint + tőzegáfonya, több vitamint nem tudok szedni egyszerűen nem menne le :)

      Törlés
    2. Ez több is, mint elég, főleg, hogy kismamavitamint is szedsz, szóval tuti nincs vitaminhiányod.

      Törlés
  2. Nem tudom, voltál -e dokinál a hajhullásod miatt, de ha nem, feltétlen menj el. :) Ennyi vitaminnak lazán használnia kellene ha vitamin hiányod lenne. Nekem is volt, hogy nagyon durván hullott. Doki, aztána vitamin. ;) Egyébként en is használtam a Dm vitaminját, nekem akkor erősebb és hosszabb lett a hajam, most készülök újra venni. :) Szép napot ! 😄

    VálaszTörlés